W środę po południu (15 lipca br.) została przywrócona pełna funkcjonalność systemu sprzedaży internetowej.
Klienci PKP Intercity mogą kupować bilety w internetowym systemie sprzedaży bez przeszkód. W środę po południu (15 lipca br.) została przywrócona pełna funkcjonalność systemu sprzedaży internetowej.
Bilet na przejazdy krajowymi pociągami PKP Intercity oraz na wybrane pociągi jadące za granicę dostępne są na stronie www.intercity.pl oraz www.rozklad-pkp.pl.
***
Przyczyną czasowych trudności w zakupie biletów on – line (wydłużony proces realizacji transakcji) była poniedziałkowa awaria serwera odpowiedzialnego za możliwość rezerwacji miejsc. Usterka wystąpiła po stronie dostawcy usługi. Do czasu usunięcia usterki pasażerowie nabywali bilety w kasach, biletomatach, przez aplikację mobilną oraz w pociągach, gdzie nie pobierano opłat za wystawienie biletu. W środę zakończono testy i weryfikowanie stabilności działania internetowego kanału sprzedaży. System działa prawidłowo.