4 lutego, w Światowy Dzień Walki z Rakiem, w hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie stanie wystawa zdjęć „Photos for Life”. 

4 lutego, w Światowy Dzień Walki z Rakiem, w hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie stanie wystawa zdjęć „Photos for Life”. 

Podróżni będą mogli zobaczyć zdjęcia pochodzące ze stworzonego przez Fundację Rak’n’Roll Wygraj Życie oraz agencję Isobar niezwykłego banku fotografii. „Photos for Life” to serwis, w którym można kupić wyjątkowe zdjęcia. Modele, którzy biorą udział w sesjach to osoby, które walczą lub już wygrały z rakiem. Zdjęcia mogą być wykorzystywane do celów prywatnych oraz, po zakupie licencji, komercyjnie.


Pod adresem www.photosfor.life można znaleźć piękne, profesjonalnie wykonane stock’owe zdjęcia, które często widzimy na okładkach pism, na stronach www czy w reklamach. Zdjęcia zrealizowane są przez najlepszych polskich fotografów komercyjnych z agencji SHOOTME, takich jak: Paweł Fabjański, Łukasz Ziętek, Jacek Poremba czy Karol Grygoruk. Obecnie w projekcie dostępnych jest kilkadziesiąt fotografii, podzielonych na sześć popularnych kategorii: Rodzina, Przyjaźń, Praca, Sport, Hobby i Przyroda. Zdjęcia ,,Photos for Life’’ są dostępne na takich samych zasadach, jak fotografie z innych banków zdjęć i mogą być wykorzystywane w dowolnych komercyjnych projektach, takich jak kampanie ATL, BTL i wszelkie inne formy komunikacji.


„Photos for Life” jest inicjatywą, która zmienia sposób myślenia o chorobie nowotworowej, a cały dochód uzyskany ze sprzedaży zdjęć będzie przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem, podopiecznych fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!. "Zdjęcia pokazują osoby cieszące się życiem. Pokazują, że z rakiem da się nie tylko walczyć, ale i wygrać. Takie przesłanie chcemy przekazywać wszystkim chorym i ich najbliższym" – mówi Kapsyda Kobro, prezes Fundacji Rak’n’Roll.


Dzięki zastosowaniu technologii NFC oraz kodów QR osoby oglądające wystawę mogą usłyszeć przekaz modeli. Krótkie filmy z wypowiedziami wybranych osób można obejrzeć po zeskanowaniu kodu lub, jeśli posiadamy telefon korzystający z technologii NFC, przyłożenia aparatu we wskazane miejsce. 

Zobacz filmy video:
Renata: https://www.youtube.com/watch?v=zVbxc5GRrr0
Wiola: https://www.youtube.com/watch?v=rFqN6s44QZM
Agnieszka: https://www.youtube.com/watch?v=Fm5nyLRlcsc
Szymon: https://www.youtube.com/watch?v=VwGlCichAxs
Marzena: https://www.youtube.com/watch?v=oiuwTyqbEEw

Zdjęcia będzie można oglądać do końca lutego br.. Za przygotowanie wystawy odpowiadają należące do Dentsu Aegis Network Polska agencje Isobar i Posterscope.  Jej partnerem jest PKP S.A.