PKP S.A. zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie identyfikacji wizualnej Dworca Centralnego.

PKP S.A. zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie identyfikacji wizualnej Dworca Centralnego. Przed uczestnikami stoi zadanie zaprojektowania logo oraz materiałów promocyjnych jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli Warszawy. Propozycje projektów można wysyłać do 26 września 2013.

Dworzec Centralny to dzisiaj element popkultury stolicy i bohater masowej wyobraźni, już w trakcie budowy rozpoznawalny w całym kraju poprzez swój udział w serialu „Czterdziestolatek”. Przechodzący w ostatnich latach szereg modernizacji dworzec zasługuje na specjalną, rozpoznawalną identyfikację wizualną.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu graficznego linii komunikacji wizualnej dworca, nawiązującej do jego charakteru: architektury, historii i miejsca w kulturze. Projekt ma na celu kreować wizerunek Dworca Centralnego, jako miejsca przyjaznego pasażerom i mieszkańcom miasta, otwartego na inicjatywy kulturalne.

Konkurs przeznaczony jest dla profesjonalnych designerów. Zadanie projektowe polega na przedstawieniu propozycji logo, plakatów oraz gadżetów promocyjnych. Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda w wysokości 50 000 zł oraz kontrakt na półroczna współpracę. Nadesłane propozycje oceniać będą przedstawiciele PKP oraz zaproszeni projektanci – eksperci.

Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).

Projekty można wysyłać pocztą elektroniczną do 26 września 2013 roku na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zwycięskie projekty zostaną zaprezentowane 5 grudnia 2013 podczas urodzin dworca.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie www.stgu.pl

Regulamin konkursu można znaleźć tutaj (plik pdf do pobrania)

    </div>

                                    <dl class=