PKP S.A. zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie identyfikacji wizualnej Dworca Centralnego.
PKP S.A. zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie identyfikacji wizualnej Dworca Centralnego. Przed uczestnikami stoi zadanie zaprojektowania logo oraz materiałów promocyjnych jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli Warszawy. Propozycje projektów można wysyłać do 26 września 2013.
Dworzec Centralny to dzisiaj element popkultury stolicy i bohater masowej wyobraźni, już w trakcie budowy rozpoznawalny w całym kraju poprzez swój udział w serialu „Czterdziestolatek”. Przechodzący w ostatnich latach szereg modernizacji dworzec zasługuje na specjalną, rozpoznawalną identyfikację wizualną.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu graficznego linii komunikacji wizualnej dworca, nawiązującej do jego charakteru: architektury, historii i miejsca w kulturze. Projekt ma na celu kreować wizerunek Dworca Centralnego, jako miejsca przyjaznego pasażerom i mieszkańcom miasta, otwartego na inicjatywy kulturalne.
Konkurs przeznaczony jest dla profesjonalnych designerów. Zadanie projektowe polega na przedstawieniu propozycji logo, plakatów oraz gadżetów promocyjnych. Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda w wysokości 50 000 zł oraz kontrakt na półroczna współpracę. Nadesłane propozycje oceniać będą przedstawiciele PKP oraz zaproszeni projektanci – eksperci.
Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).
Projekty można wysyłać pocztą elektroniczną do 26 września 2013 roku na adres
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie www.stgu.pl
Regulamin konkursu można znaleźć tutaj (plik pdf do pobrania)