W PKP Intercity startuje świąteczna przedsprzedaż promocyjnych biletów. W kasach, biletomatach i przez Internet można kupić bilety za 39 lub 69 zł.
W PKP Intercity startuje świąteczna przedsprzedaż promocyjnych biletów. W kasach, biletomatach i przez Internet można kupić bilety za 39 lub 69 zł. „Bilety Świąteczny” sprzedawane są na przejazdy pomiędzy 17 grudnia br. a 6 stycznia 2014 r. Liczba biletów w ofercie jest ograniczona.
„Bilet Świąteczny” to oferta skierowana do pasażerów, którzy w okresie świąteczno-noworocznym zamierzają podróżować pociągami PKP Intercity. Przewoźnik oferuje atrakcyjne ceny biletów na przejazdy w drugiej klasie pociągów TLK i EIC. Planujący podróż pociągiem Twoich Linii Kolejowych mają szansę nabyć bilet w cenie 39 zł. Podróżni, wybierający pociąg Express InterCity mogą pojechać za 69 zł. To oferta dla tych, którzy planują podróże i kupują bilety z wyprzedzeniem. Bilety poza tradycyjnym zakupem w kasach można również nabyć w biletomatach i przez Internet w 30 dniowej przedsprzedaży.
„Bilet Świąteczny” to komfortowa i bezpieczna podróż do bliskich w dobrej cenie. Już po raz drugi zapraszamy podróżnych do korzystania ze świątecznej propozycji PKP Intercity. Zgodnie z naszą filozofią – im wcześniej, tym taniej – zyskują pasażerowie planujący z wyprzedzeniem podróż. „Bilet Świąteczny” to nie tylko sezonowa oferta mająca zachęcić pasażerów do korzystania z naszych usług, to również uzupełnienie oferowanego każdego dnia rozwiązania Wcześniej. Nie tylko od święta każdy z pasażerów może nabyć nasz bilet w atrakcyjnej cenie z upustem 10 lub 15% – mówi Marcin Celejewski, członek zarządu ds. handlowych PKP Intercity S.A.
„Bilety Świąteczny” obowiązuje na przejazdy pomiędzy 17 grudnia br. a 6 stycznia 2014 roku. W każdym z pociągów kursujących w tym okresie dostępna jest pula promocyjnych biletów.
PKP Intercity każdego dnia uruchamia około 300 pociągów TLK i EIC. Przewoźnik oferuje bilety w komunikacji krajowej w 30 dniowej przedsprzedaży. Bilety można nabyć w kasach na dworcach, w biletomatach, przez komórkę lub Internet. Tylko z tego ostatniego kanału sprzedaży korzysta już nawet 14% pasażerów PKP Intercity.