Od 29 lipca do 25 sierpnia br. w sześciu miejscowościach turystycznych PKP Intercity zorganizuje konkursy z nagrodami.
Od 29 lipca do 25 sierpnia br. w sześciu miejscowościach turystycznych PKP Intercity zorganizuje konkursy z nagrodami. Każdego dnia trwania promocji do wygrania będzie pięć voucherów
o wartości 200 zł każdy. Akcja, ma na celu zachęcenie podróżnych do kupowania biletów przez Internet.
Konkursy będą odbywać się w: Międzyzdrojach, Świnoujściu, Łebie, Władysławowie, Sopocie
i Zakopanem. W każdej miejscowości, przez trzy dni, w okresie od 29 lipca do 25 sierpnia, kilkuosobowa obsługa, na specjalnym stoisku wyposażonym w komputery i tablety, będzie zachęcać przechodniów do wzięcia udziału w konkursie.
Konkursy odbędą się w następujących miejscach i terminach:
• Międzyzdroje: 29-31.07. 2013 r.
• Świnoujście: 03-05.08. 2013 r.
• Łeba: 08-10.08. 2013 r.
• Władysławowo: 13-15.08. 2013 r.
• Sopot: 18-20.08.2013 r.
• Zakopane: 23-25.08.2013 r.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest posiadanie bądź założenie z pomocą obsługi na stoisku konta na stronie www.intercity.pl. Następnie należy wypełnić specjalny formularz i odpowiedzieć na otwarte pytanie dotyczące miejsca, do którego najbardziej chce się pojechać, polecając przy tym instytucje kulturalne danego regionu czy miasta. Decyzję najlepiej uzasadnić, bo o wygranej zadecyduje najciekawsza i najbardziej kreatywna odpowiedź.
Wypełniony formularz konkursowy należy wrzucić do urny znajdującej się na stoisku lub oddać osobie z personelu. Codziennie pięć osób, które stworzyło najlepsze opisy wygrywa dwa vouchery o wartości 200 zł każdy na bilety PKP Intercity. Wyniki konkursu będą ogłaszane po zakończeniu każdego dnia trwania konkursu na stoisku PKP Intercity o godz. 19:30 oraz na stronie internetowej www.intercity.pl. Nagrody będą wysyłane do laureatów po zakończeniu całej akcji, na początku września. Każda osoba może wziąć udział w konkursie tylko raz w czasie jego trwania.
PKP Intercity rozwija kanały sprzedaży tak, aby być bliżej klientów. Akcja ma na celu zachęcenie do korzystania ze strony internetowej przewoźnika i kupowania biletów za pomocą z tego rozwiązania. Wciąż większość naszych klientów korzysta z tradycyjnego kanału sprzedaży, jakim jest kasa. Poprzez konkurs chcemy pokazać, że zakup biletu w internecie jest prosty i oszczędza czas – podkreśla Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity. Nasze analizy pokazują także, że Ci klienci, którzy planują wyjazd
z wyprzedzeniem, korzystając z oferty Wcześniej, chętniej dokonują transakcji w sieci, niż w okienku. Chcemy promować takie zachowania, ponieważ poza atrakcyjną ceną biletu dla podróżnego wiąże się to także z rozładowaniem ruchu w kasach oraz wcześniejszą informacją dla nas o zainteresowaniu danym połączeniem. To rozwiązanie win-win - dodaje Szopowska.
Podróżujący z PKP Intercity mogą kupować bilety na połączenia krajowe przez dowolne przenośne urządzenie mające dostęp do sieci internetowej, bez konieczności jego drukowania. Elektroniczny bilet wystarczy zapisać na dowolnym urządzeniu mobilnym, a podczas kontroli pokazać kod biletu na ekranie smartfona, laptopa czy tabletu. Dzięki temu mogą kupić bilet w każdym miejscu i o każdej porze.
Informacje o Konkursie oraz Regulamin dostępne są na stronie www.intercity.pl